neděle 28. září 2014

Sečteno & Podtrženo: Srpen 2014


Po mizerném červenci bylo načase vylepšit skóre..

PŘEČTENÉ KNIHY: 
Od začátku roku, prosím, můj nejplodnější měsíc, co se přečtených knih týče. Prvně jsem pokořila svou trojkovou hranici a dotáhla to až na pětku. A řeknu vám, že tahle pětka stála za to!



Frederik Backman / Muž jménem Ove
336 stran / Host / 2014


No prosim, že bude až takhle dokonalá, jsem nečekala! Poslední dvě strany jsem po vydatném utírání očí neměla ani sílu dočíst, takže jsem se musela hodně přemlouvat k dočtení, protože jsem přesně věděla, co bude následovat. Že mě to naprosto zlomí.. 
Suverénně nejlepší kniha srpna a jedna z nejhezčích, co jsem doposud četla! Ove si prostě zaslouží přečíst!!
*



Tess Stimson / Hra na lež
296 stran / Domino / 2014

Tahle kniha mě opravdu hodně překvapila, protože jsem od ní vlastně čekala úplně něco jiného. A ačkoli po přečtení vím, že už se k ní nejspíš nikdy nevrátím, nejde ji upřít zajímavou zápletku a čtivost. 
* * * *





Andrew Fukuda / Hon
304 stran / Fragment / 2014

Když svět ovládnou upíři, kteří si místo smíchu drbou zápěstí, vypadá to na slušnou katastrofu, která se nečekaně nedostavila, protože tahle kniha se mi k velkému překvapení opravdu hodně líbila. A i když se mi zpočátku drbání zápěstí, slintání či spaní hlavou dolů úplně nezamlouvalo, konečně se někdo pokusil vytvořit trochu jiný prototyp upíra, než na kterého jsme zvyklí.
*



Chelsea Cain / Bez srdce
272 stran / Beta-Dobrovský / 2013

Naprostým překvapením pro mne byla kniha za 52 Kč z výprodeje, protože jsem očekávala spíše tuctový příběh s nulovou čtivostí a dostala jsem maximálně zvrácenou boží psychárnu, kterou s klidem pasuji na druhou nejlepší knihu tohoto měsíce! Naprostá paráda a pokud můžete, kupte a čtěte, protože to stojí za to!
*



Karin Slaughter / Podlost
368 stran / Domino / 2012

Možná slabší oproti čtyřem předchozím dílům, ale stále willtrentovské! ;-) A ačkoli mi dala všechna jména pořádně zabrat a zápletka byla na mě možná až moc zapletená, opět nemůžu jinak než chválit a těšit se na další díl!
*



NOVÁ SRPNOVÁ DÍŤÁTKA:
Jak jsem si slíbila/vyřvala v červenci, to jsem taky splnila. Trochu jsem provětrala peněženku a zabrala dalších pět rozhodněnevolných míst v knihovničce..

Jako již tradičně jsem nejprve dokoupila (poslední chybějící) díl série..


..a když už jsem byla v tom nakupování, tak jsem neodolala výhodné koupi..



..a pak jsem ještě stihla načít další sérii..


..a koupit nějakou tu scifárnu..



Sečteno a podtrženo..
..něco přes litr v háji a doma o dalších pět krků navíc, ale spokojený úsměv na rtech k nezaplacení! ;-)

A ještě závěrečné společné foto..


2 komentáře:

  1. Super přečtené a koupené kousky, jsem ráda, že Tě Ove dostal jako mě ;) A závidím ten Spis Rosenherzová, ten po Nevěstě ve sněhu chci taky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Muž jménem Ove je najlepší, čítala som ho minulý týždeň a nádhera. So záverom súhlasím. Inak ostatné knihy vyzerajú tiež zaujímavo, Hru na lež mám tuším v Kindle tak to skúsim :). No ale pekné knihy si si kúpila.

    OdpovědětVymazat